Usein kysyttyä
Tältä sivulta löydät kootusti vastaukset yleisimpiin kysymyksiin liittyen kuvakirjan suunnitteluun, tilaukseen, toimitukseen ja mahdollisiin ongelmatilanteisiin.
Yleistä
Tuotteesta
Tilaus & toimitus
Miten voin luoda oman kuvakirjan?
1. Valitse mallipohja
Aloita valitsemalla haluamasi mallipohja matkakohteestasi
2. Lataa kuvasi palveluun
Lisää kuviasi suoraan laitteeltasi tai pilvipalveluista. Varmista, että kuvien laatu on riittävän hyvä tulostusta varten. Voit käyttää JPG- ja PNG-muotoisia kuvia. Suosittelemme mahdollisimman korkearesoluutioisia kuvia parhaan tulostuslaadun takaamiseksi.
3. Kustomoi kuvakirjasi
Käytä helppokäyttöistä editoriamme kuvien ja tekstien lisäämiseen. Voit kirjoittaa kuvatekstejä, vaihtaa sivupohjia sekä värejä ja fontteja.
4. Esikatsele, tarkista ja tilaa
Kun olet tyytyväinen, esikatsele kirja huolellisesti. Tarkista erityisesti kuvien asettelu ja kirjoitusvirheet. Lisää valmis kuvakirja ostoskoriin ja valitse haluamasi toimitustapa.
Voinko nähdä kirjan ennen tilausta?
Kyllä! Näet esikatselun suoraan suunnittelun yhteydessä, ennen kuin kuvakirja etenee valmistukseen. Tämä antaa sinulle mahdollisuuden varmistaa, että lopputulos vastaa toiveitasi.
Esikatselussa kannattaa erityisesti tarkistaa, että kuvat, tekstit ja kokonaisilme ovat juuri sellaisia kuin haluat – suunnittelun jälkeen tuotteeseen ei ole enää mahdollista tehdä muutoksia
Voinko tilata usean kuvakirjan kerralla?
Voit tilata useita kuvakirjoja samalla kertaa. Eri matkojen tai hetkien muistot voi helposti koota ja ikuistaa useampaan kirjaan yhden tilauksen yhteydessä.
Miksi kuvani näyttävät huonolaatuisilta kuvakirjassa?
Jos kuva on alun perin matalaresoluutioinen, se voi tulostuessaan näyttää sumealta tai pikselöityneeltä. Varmista, että käytät mahdollisimman hyvälaatuisia ja suurikokoisia kuvia – erityisesti jos niitä suurennetaan koko sivun kokoisiksi.
En ole tyytyväinen tuotteeseen, mitä voin tehdä?
Haluamme kuitenkin varmistaa, että olet tyytyväinen tilaamiesi tuotteiden laatuun. Jos huomaat virheen tuotteessa, otathan meihin yhteyttä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta team@grafari.com.
Mikäli laadunvalvontamme toteaa, että kyseessä on valmistus- tai materiaalivirhe, toimitamme sinulle uuden tuotteen veloituksetta mahdollisimman pian. Tavoitteenamme on korjata ongelma nopeasti ja varmistaa, että tilauksesi täyttää odotuksesi.
Kuinka monta sivua kirjassa voi olla?
Tällä hetkellä kuvakirjat ovat saatavilla kolmessa eri sivumäärässä, vaihtoehtona 30, 50 tai 70 sivua.
Miten pitkään valmistus ja toimitus kestää?
Jokainen tilaus valmistetaan huolella ja tarkkuudella – juuri sinulle! Koska tuotteemme räätälöidään yksilöllisesti ikuistamaan rakkaimmat muistosi, valmistusaika voi vaihdella tilauksen mukaan. Erityisesti kirjojen sivumäärä vaikuttaa valmistusaikaan, sillä mitä enemmän sivuja, sitä enemmän aikaa tarvitaan huolelliseen työstämiseen.
Valmistusaika: 3-5 arkipäivää, huomioiden sivumäärä
Toimitusaika: 5-6 arkipäivää
Arvioitu kokonaiskesto: 10-14 arkipäivää
Teemme parhaamme, jotta saat tilauksesi mahdollisimman nopeasti, kuitenkaan tinkimättä laadusta. Jos sinulla on kysyttävää tilauksesi tilasta, älä epäröi ottaa yhteyttä – autamme sinua mielellämme!
Paljonko toimitus maksaa?
Toimitus maksaa tällä hetkellä 5,52 € ja se toimitetaan suoraan kotiovellesi. Hinta sisältää sekä pakkaus- että kuljetuskulut – ei piilomaksuja.
Voinko seurata tilaustani?
Kyllä! Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen heti, kun tilauksesi on lähetetty. Vahvistuksessa on mukana linkki seurantatietoihin, jonka kautta voit helposti seurata paketin etenemistä.
Onko tuotteilla palautusoikeutta?
Emme tällä hetkellä tarjoa palautusoikeutta, koska tilaamasi tuotteet ovat henkilökohtaisesti räätälöityjä ja valmistetaan erityisesti jokaista tilausta varten. Valmistamalla tuotteet tilauskohtaisesti, vältämme ylimääräistä hävikkiä ja tuotantoa.
Mikäli haluat tehdä uuden tilauksen, olet vastuussa uuden tilauksen kustannuksista.
Entä jos annoin väärät tiedot tilauksessa?
Jos huomaat virheen tilauksessasi, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian team@grafari.fi
Mikäli kirja ei ole ehtinyt vielä tuotantoon, voimme tehdä tarvittavat muutokset ennen kuin se painetaan.
Pakettini on kadonnut, mitä teen?
Jos pakettisi katoaa kuljetuksessa tai sitä ei ole toimitettu arvioidun saapumispäivän jälkeen, otathan meihin yhteyttä 30 päivän kuluessa arvioidusta toimituspäivästä.
Selvitämme tilanteen yhdessä kuljetusyhtiön kanssa ja tarvittaessa toimitamme uuden tuotteen veloituksetta.
Onko tilausta mahdollista muokata tilausvahvistuksen jälkeen?
Valitettavasti tilausta ei voi enää muokata sen jälkeen, kun se on vahvistettu. Kuvakirjat siirtyvät automaattisesti tuotantoon heti tilauksen jälkeen, jotta voimme taata nopean toimituksen.
Toimitatteko ulkomaille?
Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen. Työskentelemme kuitenkin sen eteen, että tilauksia on mahdollista tehdä myös muihin maihin.