Palautus- ja hyvityskäytäntö
GRAFARIn palautus- ja hyvityskäytäntö
GRAFARIssa asiakkaidemme tyytyväisyys on etusijalla. Olemme sitoutuneet toimittamaan korkealaatuisia tuotteita ja takaamaan sujuvan ostokokemuksen. Lue tämä palautus- ja hyvityskäytäntö saadaksesi täyden läpinäkyvyyden siitä, miten käsittelemme mahdolliset tilaukseesi liittyvät ongelmat.
Personoidut tuotteet
Emme tällä hetkellä tarjoa palautusoikeutta emmekä anna palautusosoitetta, koska tilaamasi tuotteet ovat henkilökohtaisesti räätälöityjä ja valmistetaan erityisesti jokaista tilausta varten, ellei kyseessä ole todettu virhe tai meidän tekemämme virhe.
Jokainen tilaus on yksilöllinen, jotta se heijastaa juuri sinun tarinaasi ja tekee oikeutta tärkeille hetkillesi. Koska valmistamme jokaisen tuotteen tilauksesta, vältämme ylimääräistä hävikkiä ja tuotantoa. Tällä tavoin voimme tarjota sinulle laadukkaan ja merkityksellisen lopputuloksen, joka syntyy juuri sinun toiveidesi pohjalta – ilman tarpeetonta resurssien tuhlausta. Jos haluat tehdä uuden tilauksen, vastaat uuden tuotteen kustannuksista.
Tilauksen peruutus
Kun tilauksesi on vahvistettu, se siirtyy heti tuotantoon. Tämän jälkeen muutokset tai peruutukset eivät ole mahdollisia. Tarkista huolellisesti tiedostot, osoite ja muut tilaustiedot ennen maksamista, jotta vältyt virheiltä.
Laatutakuu
Haluamme varmistaa, että olet tyytyväinen tilaamiesi tuotteiden laatuun. Jos huomaat virheen tuotteessa, otathan meihin yhteyttä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Hyvitysprosessin aloittamiseksi voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen team@grafari.fi.Tutkimme asian ja etsimme kanssasi sopivan ratkaisun. Jos laaduntarkistustiimimme vahvistaa tuotteen virheen, toimitamme mielellämme korvaavan tuotteen ilman lisäkustannuksia.
Väritarkkuus
Pyrimme värien yhdenmukaisuuteen, mutta on hyvä ymmärtää, että pienet vaihtelut ovat mahdollisia. Painatus on monimutkainen prosessi, ja esimerkiksi koneiden asetukset, paperityyppi ja ympäristöolosuhteet kuten kosteus voivat aiheuttaa vähäisiä sävyeroja. Näitä eroja pidetään hyväksyttävällä tasolla, eikä niitä katsota laatutakuun piiriin kuuluviksi. Tuotteen tarkastusvaiheessa pyydämme sinua huomioimaan, että käyttämäsi kuvat ovat hyvälaatuisia parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi.
Vialliset tai vahingoittuneet tuotteet
Jos vastaanotat vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä 30 päivän kuluessa. Tämä koskee ongelmia, jotka eivät johdu tilauksen yhteydessä annetusta suunnittelusta tai sisällöstä. Esimerkkejä ovat tuotteen fyysiset vauriot, väärän tuotteen tai määrän toimitus sekä puutteellinen laatu. Näissä tapauksissa otamme täyden vastuun ja lähetämme korvaavan tilauksen viipymättä.
Kadonneet tai puuttuvat tilaukset
Jos paketti katoaa kuljetuksen aikana, ota meihin yhteyttä 30 päivän kuluessa arvioidusta toimituspäivästä. Aloitamme selvityksen ja toimitamme korvaavan tuotteen ilman lisäkustannuksia, jos paketti todetaan kadonneeksi.
Palautunut lähettäjälle
Joissakin tapauksissa tilaus voi palautua meille. Yleisimmät syyt tähän ovat virheellinen osoite, vastaanottajan kieltäytyminen tai noutamaton paketti. Jos toimitusosoite todetaan kuljetusyhtiön toimesta puutteelliseksi, paketti palautetaan ja hävitetään turvallisesti. Tällöin on tehtävä uusi tilaus oikealla osoitteella, ja olet vastuussa uuden tilauksen kustannuksista. Jos asiakas kieltäytyy vastaanottamasta toimitusta, tuote palautetaan ja hävitetään turvallisesti. Uusi tilaus voidaan tehdä, ja vastaat sen kustannuksista. Jos paketti jää noutamatta noutopisteestä ja se palautuu meille, voit tehdä uuden tilauksen, mutta vastaat uudelleenlähetyksen kustannuksista.
Hyvitykset
Hyvityksiä myönnetään, jos korvaavaa tilausta ei voida toimittaa tai jos asiakas haluaa mieluummin hyvityksen uuden toimituksen odottamisen sijaan. Ilmoita tästä meille samalla, kun ilmoitat ongelmasta, ja käsittelemme hyvityksen sen mukaisesti. Toimituskuluja ei hyvitetä useimmissa tapauksissa, paitsi silloin kun virhe on GRAFARIn.
Ota yhteyttä
Jos sinulla on ongelmia tilauksesi kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse team@grafari.fi ja liitä mukaan tilausnumerosi sekä kuvaus ongelmasta. Olemme sitoutuneet käsittelemään kaikki yhteydenotot 3 vuorokauden.
Arvostamme luottamustasi GRAFARIin ja toivomme saavamme palvella sinua uudelleen